Veb Studiya Life Style sizning saytingizning kontekstli reklamalarini Yandex va Google kabi qidiruv tizimlarida professional darajada yaratish, texnik xizmat ko'rsatish va optimallashtirish xizmatlarini taqdim etishdan mamnun.
Internetdagi turli reklama turlari orasida kontekstli reklama eng samarali hisoblanadi. (birinchi navbatda natijalar tezligi va mukammal sozlash imkoniyati jihatidan). Saytga tashrif buyuruvchilarni tezlik bilan jalb qilish uchun ushbu vosita birinchi navbatda, mazmunan tanlanganligi, reklama qilingan mahsulot yoki xizmatga faqatgina bevosita qiziqqan tarmoq foydalanuvchilari uchun ko'rsatilishi bilan qimmatlidir. Bundan tashqari, kontekstli reklama, ularga kerak bo'lmagan mahsulotning reklamasi sifatida emas, balki odamlarning (sizning potentsial mijozlaringiz) ular tomonidan so'ralgan savoliga javob sifatida qabul qilinadi.
Kontekstli reklama saytining qulayligi, shuningdek, mintaqaviy tarzda ko'rsatilishi bilan bog'liq. Ya'ni, Yandex yoki Google reklamalarida reklama kerak bo'lgan aniq mintaqada foydalanuvchilarga ko'rsatiladi. Bu hali kontekstli reklamaning barcha afzalliklari emas.
Kontekstli reklama internet reklama sohasiga endi kirib kelgan yangi loyihalarga ham anchadan buyon internetda reklama qiluvchi, o’z vazniga ega bo’lgan saytlar oladigan natijaga ega bo’ladi.
Google dagi reklamalar yoki Yandex dagi reklama (qidiruv tizimlaridagi klassik reklama qilishdan farqli o'laroq) ikki asosiy holatda siz uchun ajoyib vosita bo'ladi:
1. Sayt trafigini natijasi tezkor o’sishiga yoki saytingiz orqali sotuvlarni ko'paytirishga ehtiyoj tug'ilganda.
2. Hech kimga ma'lum bo'lmagan yangi yoki odatiy bo'lmagan mahsulot yoki xizmatlarni targ'ib qilishga ehtiyoj bo’lganda.
Bir tomondan, qidirish qidiruv tizimlarida reklama qilish yetarli darajada samarali bo'lmasligi mumkin (albatta boshlanishida). Dastlab foydalanuvchilar ushbu mahsulot yoki xizmat uchun so'rovni aniq shakllantira olmaydi. Chunki, ular bilan hali tanishish imkoniga ega bo’lmaydilar..
Lekin, Google yoki Yandexda kontekstli reklama bo'yicha tajribali mutaxassis potentsial mijozlaringizni imkon qadar yaqinlashtiradigan muhim so'rovlarni topishga yordam beradi.
Google va yandexda kontekstli reklama kerakli foydalanuvchilar e'tiborini jalb qilish va sotish hajmini oshirishini muvaffaqiyatli bajarilishi uchun kontekstli reklamani diqqat bilan optimallashtirish kerak. Bundan tashqari, bunday optimallashtirish nafaqat yaratilish bosqichida, balki butun reklama kampaniyasini boshqarishda ham talab qilinadi.
Kompaniyani internetda kontekstli reklamasini professional tarzda diqqat bilan boshqarilsa quyidagilarga erishish mumkin:
Rossiyaning eng yirik qidiruv tizimlaridan biri Yandex o’z mijozlari uchun qidiruv natijalari sahifaning turli sohalarida kontekstli reklamani joylashtirisni taklif etadi.